Strefa PREMIUM

Uzyskaj dostęp do unikatowych treści. 
Usługa jest całkowicie BEZPŁATNA.
Wymagana jest jedynie rejestracja konta w naszym Portalu.

Strefa PREMIUM

Uzyskaj dostęp do unikatowych treści. 
Usługa jest całkowicie BEZPŁATNA.
Wymagana jest jedynie rejestracja konta w naszym Portalu.

Od produktów ekologicznych przez tworzywa sztuczne po… barszcz. Targi Marek Własnych z różnorodną ofertą dla kupców

Producenci żywności, kosmetyków do samochodów, opakowań plastikowych, właściciel sieci supermarketów Bricomarché  oraz Intermarche są już w gronie wystawców Future Private Labels Expo. Na to jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym, które odbędzie się 15 i 16 listopada w Targach Kielce, nadal trwa rejestracja dla wystawców i kupców. 

Celem Targów Marek Własnych jest zorganizowanie spotkań producentów, dystrybutorów produktów z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy. Dzięki umówionym rozmowom biznesowym, Future Private Labels Expo stanowi doskonałą okazję do zaprezentowania oferty konkretnym przedsiębiorstwom. Kupcy w jednym miejscu otrzymają prezentacje produktów kilkudziesięciu firm, pośród których będą mogli wybierać te, które ich interesują.  A będą to propozycje z wielu różnych kategorii – spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej oraz artykułów gospodarstwa domowego.

Marki własne z Polski i zagranicy w jednym miejscu
Wśród pierwszych zarejestrowanych wystawców są polskie i niemieckie firmy. Amtra z Sosnowca pokaże kosmetyki i akcesoria do samochodów. Bio Planet z Leszna w Wielkopolsce na stoisku zaprezentuje produkty ekologiczne, jak makaron i płatki. Bydgoski Maltex przygotowuje wyroby z tworzyw sztucznych z przeznaczeniem dla dzieci, ale i dla sektora AGD.

Novo-Pak z mazowieckiego Karczewa szykuje opakowania plastikowe na kosmetyki i artykuły spożywcze. Z kolei marka Piskorek z małopolskich Kęt zaprezentuje żur, barszcz biały i czerwony.

Kolejnym wystawcą Targów Marek Własnych jest franczyzowa sieć supermarketów spożywczych Intermarché, działającą w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. W swoim portfolio posiada ponad 1200 produktów marki własnej. W ciągu kilku najbliższych lat na artykułach pod własnym brandem sieć zamierza przekroczyć 20% udziału w sprzedaży.

Stoiska z produktami przygotują także dwie niemieckie firmy. Nölken Hygiene Products przyjedzie z artykułami higieny, zaś PNZ – PRODUKTE pokaże ekologiczne farby. Z kolei albańska firma Lajthiza Invest zaoferuje wodę mineralną.

Źródło biznesowych relacji dla kupców w Kielcach
Kolejne miejsca są zajmowane. Firmy, które chcą dołączyć  do grona wystawców i zaprezentować ofertę kupcom z Polski i zagranicy mogą się rejestrować poprzez portalklienta.targikielce.pl. – Intensywnie pracujemy nad tym, by wydarzenie przyniosło biznesowe benefity dla obu stron. Producenci mają znaleźć nowe drogi sprzedaży, przedstawiciele sieci handlowych otrzymają nowe towary do wprowadzenia na półki. Zapraszamy do udziału – mówi Jakub Nogaj, menedżer projektu Targi Marek Własnych w Targach Kielce. Kupcy mogą zgłaszać swój udział po przez Strefę Kupiecką na stronie targikielce.pl/future-private-labels

Ważne dla marek własnych konferencje w Targach Kielce
Równolegle z wydarzeniem targowym, 15 i 16 listopada odbędą się: Kongres Ekspansywnych Eksporterów oraz Forum Marek Własnych, organizowane przez partnera wydarzenia, firmę Ewa- Bis. Prelekcje i debaty w ramach FMW będą służyły rozwojowi branży i poruszą kluczowe dla niej zagadnienia. Specjaliści podejmą się dyskusji o dzisiejszej sytuacji marki własnej w handlu, jej roli w biznesie oraz przyszłości . Wśród tematów pojawią się  „Innowacyjne marki własnej. Udział producenta i detalisty w kreowaniu nowej oferty”, „Czy private labels są zagrożeniem dla tradycyjnych brandów?”, „Marki własne sieci handlowych – w jakim kierunku będą się rozwijały”.

Udział w Forum i Kongresie jest bezpłatny, wymaga jedynie rejestracji na stronie targikielce.pl/future-private-labels

Udostępnij