Strefa PREMIUM
Uzyskaj dostęp do unikatowych treści.
Usługa jest całkowicie BEZPŁATNA.
Wymagana jest jedynie rejestracja konta w naszym Portalu.
Uzyskaj dostęp do unikatowych treści.
Usługa jest całkowicie BEZPŁATNA.
Wymagana jest jedynie rejestracja konta w naszym Portalu.
Uzyskaj dostęp do unikatowych treści.
Usługa jest całkowicie BEZPŁATNA.
Wymagana jest jedynie rejestracja konta w naszym Portalu.
Coraz bliżej do terminu targów WorldFood Poland, które odbędą się w dniach 18-20 kwietnia, tradycyjnie w halach EXPO XXI w Warszawie. Tym razem organizatorzy wydarzenia zapewniają wiele nowości i niespodzianek oraz gwarantują integrację całej branży spożywczej. Jak zawsze na targach spotkać będzie można kupców z sieci handlowych, sklepów specjalistycznych, ekspertów z branży, właścicieli oraz osoby zarządzające hurtowaniami oraz marketami spożywczymi. Ponadto, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego zaangażowała się w wydarzenie i objęła je patronatem instytucjonalnym!
Spotkania handlowe motorem napędowym Twojej firmy
Wszyscy wystawcy biorący udział w targach, mogą przystąpić do ekskluzywnego bezpłatnego programu biznesowego MatchMakingu -spotkaniach handlowych z kupcami z polskich i międzynarodowych sieci handlowych, sklepów specjalistycznych, stacji paliw, sektora e-commerce i HoReCa. Dotychczas przez wszystkie edycje odbyło się ponad 1000 spotkań handlowych!
Konkurs o Złoty Medal wyróżni Twój produkt
Konkurs o Złoty Medal dedykowany jest wszystkim wystawcom, którzy chcą wypromować swoje produkty, a kupcy z sieci handlowych osobiście przetestują i ocenią każdy zgłoszony produkt! Daje to możliwość na wprowadzenie produktu do szerokiego kanału sprzedaży! W tej edycji konkursu wezmą udział przedstawiciele sieci i ekspertów kulinarnych z Chorten, NETTO, NTFY, Kuchnie Świata, Frisco, SGGW oraz OSSKiC.
Co w branży piszczy?
Jak gwarantuje dyrektor targów Agnieszka Szpaderska, program merytoryczny targów będzie dotyczył istotnych i aktualnych wyzwań i trendów świata spożywczego. Eksperci i przedstawiciele instytucji oraz mediów poruszą ważne zagadnienia, takie jak: znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju, rolnictwo regeneratywne i precyzyjne, znakowanie produktów, żywnościowych, inflacja oraz system kaucyjny, efektywne wykorzystanie zasobów w produkcji żywności oraz wiele innych.
Kompleksowe rozwiązania technologiczne dla branży spożywczej
Podczas najbliższej IX edycji zostaje wprowadzony nowy sektor Food&Drink Packaging, który dopełni swoimi technologicznymi możliwościami sektor FoodTech – oferując tym samym kompleksowy zbiór rozwiązań dla producentów, dystrybutorów oraz przetwórców artykułów spożywczych. Warte uwagi są również targi ColdChain Poland, organizowane w ramach WorldFood Poland – są idealne dla tych osób, które poszukują rozwiązań chłodniczego łańcucha dostaw i logistyki w temperaturze kontrolowanej.
WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym. Zapraszamy do udziału w targach przedstawicieli z produktami mięsnymi jak i zamiennikami mięsa! Już dziś zapisz w kalendarzu: 18-20 kwietnia 2023. Widzimy się w EXPO XXI na WorldFood Poland.
Więcej informacji na stronie
www.worldfood.pl