Strefa PREMIUM

Uzyskaj dostęp do unikatowych treści. 
Usługa jest całkowicie BEZPŁATNA.
Wymagana jest jedynie rejestracja konta w naszym Portalu.

Strefa PREMIUM

Uzyskaj dostęp do unikatowych treści. 
Usługa jest całkowicie BEZPŁATNA.
Wymagana jest jedynie rejestracja konta w naszym Portalu.

DPD Food z ofertą dla branży gastronomicznej

DPD Food to usługa, która na polskim rynku zagościła kilka lat temu i bez której coraz większa grupa przedsiębiorców branży HoReCa nie wyobraża sobie codziennego funkcjonowania. O tym, co ją wyróżnia, dlaczego jest tak istotna oraz co oferuje przedsiębiorcom rozmawiamy z Renatą Zyśk, Koordynatorką ds. sprzedaży DPD Food.

Czym jest i na czym polega usługa DPD Food?
DPD Food jest usługą świadczoną przez DPD Polska w zakresie logistyki świeżej żywności – mięsa, wyrobów wędliniarskich, garmażeryjnych, serów, warzyw i owoców, produktów seropodobnych, vege oraz innych. Segment ten stanowi jeden z najbardziej wymagających obszarów w branży TSL ze względu na szczególne wymagania, jakimi charakteryzuje się transport produktów spożywczych. Usługę kierujemy do biznesu, ale sukcesywnie rośnie także grono klientów indywidualnych. DPD Food zapewnia bezpieczny transport produktów w kontrolowanej temperaturze od 0 do 4°C, dlatego jest to doskonała odpowiedź na zapotrzebowanie sektora gastronomicznego oraz producentów żywności. Obserwujemy od kilku sezonów rosnący trend w dostawach tego typu, ponieważ tworzą one wartość dodaną zarówno dla producentów, jak i zamawiających.

Jakie są główne korzyści oferty DPD Food dla branży gastronomicznej?
Przedsiębiorcy, głównie z branży HoReCa, dzięki powierzeniu transportu swoich produktów w ramach DPD Food, dokonują wyboru, który pomaga im w rozwoju i optymalizacji wielu procesów. Jedną z największych korzyści jest oszczędność czasu i dosłowne brak zamrożonego kapitału w zamówionych „na zapas” produktach. Jest to możliwe dzięki temu, że realizujemy bezpośrednie dostawy 4 dni w tygodniu, co powoduje że produkt jest ultra świeży i może być zamawiany w takich ilościach, jak jest to potrzebne w danym momencie. Dzięki usłudze DPD Food restauratorzy czy właściciele sklepów ze świeżą żywnością nie muszą się martwić o przewóz towarów, dotarcie do klientów i dystanse, które w związku z tym trzeba pokonać. To zaś pozwala zoptymalizować koszty prowadzenia działalności. My stale się rozwijamy, a zasięg naszej usługi obejmuje już blisko 50 procent populacji polski. Realizujemy dostawy w takich miastach jak Warszawa, Łódź, Trójmiasto, Bydgoszcz, Toruń, Poznań, Wrocław, Kraków, cała aglomeracja Śląska. Stały rozwój naszej usługi i ciągłe poszerzanie jej zasięgu pozwala przedsiębiorcom na rozwój sprzedaży w kanale online i zwiększanie grupy odbiorców ich produktów. Po prostu poszerzamy rynki zbytu z lokalnych, na cały kraj.
Dzięki naszej ekspresowej dostawie paczki docierają do odbiorców maksymalnie następnego dnia roboczego, dzięki czemu dostarczane produkty nie tracą na świeżości. Minimalizujemy ryzyko uszkodzenia ładunku poprzez system pakowania oraz zachowanie warunków chłodniczych, co wpływa na przewidywalność dostaw.

W jaki sposób zapewniane jest bezpieczeństwo takiego transportu?
Jak już wspomniałam, przewóz żywności odbywa się w kontrolowanej temperaturze od 0 do 4°C, z zastosowaniem samochodów chłodni, urządzeń na bieżąco rejestrujących temperaturę oraz w specjalnych kontenerach z wkładami chłodniczymi. Dysponujemy pełną certyfikacją ATP oraz pozwoleniami Sanepidu. Posiadamy też wewnętrzne procedury, które są ściśle przestrzegane przez naszych pracowników, a wszystko po to, by przesyłka wymagająca tych szczególnych warunków transportowych została doręczona przez kuriera w perfekcyjnym stanie. Warto wspomnieć, że aby jeszcze lepiej zabezpieczyć przesyłki na ostatniej mili, kurier przenosi je w plecaku termicznym. Przygotowaliśmy także specjalne instrukcje, rekomendacje oraz praktyczne porady dotyczące przygotowania paczki do transportu dla naszych klientów, by cała dostawa była zabezpieczona termicznie, już od momentu przygotowania paczki przez nadawcę. Jestem przekonana, że przekazanie realizacji dostaw firmie zajmującej się transportem towarów wymagających specyficznych warunków przewozu pomaga zaoszczędzić czas i koszty, które można przekierować na rozwój własnej działalności.

W jaki sposób można nawiązać współpracę z DPD Food?
Na naszej stronie internetowej znaleźć można dedykowane, łatwe do wypełnienia formularze dla chętnych do skorzystania z usługi. Po wypełnieniu dosłownie kilku niezbędnych danych nasi przedstawiciele kontaktują się z każdym potencjalnym klientem, aby wypracować rozwiązanie na miarę potrzeb. Ponieważ zautomatyzowaliśmy proces nawiązywania współpracy, jest on prosty i przyjemny, a do tego szybki, co ma ogromne znaczenie w dzisiejszych dynamicznych czasach. Przedsiębiorca może również zadzwonić na naszą infolinię, czy też udać się do dowolnego oddziału miejskiego DPD Pickup, gdzie otrzyma potrzebne informacje i kontakt do dedykowanego działu. Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych usługą przedsiębiorców, producentów żywności do nawiązania współpracy – wystarczy kontakt z nami, a my zajmiemy się resztą.

Z DPD Food związany jest także Market Świeżości. Czym wyróżnia się ta platforma?
Innowacyjnością. Market Świeżości to platforma, która zrzesza naszych partnerów – producentów żywności, przedsiębiorców z branży HoReCa z całej Polski, którzy oferują wysokiej jakości produkty.
Platforma stanowi kolejną formę rozwoju sprzedaży i poszerzenia rynków zbytu na cały kraj, jaką proponujemy naszym klientom. Market Świeżości jest podzielony na kategorie tak, aby w łatwy i przejrzysty sposób można było znaleźć interesujące nabywcę produkty. Można je zamówić i opłacić on-line z szybką dostawą w przesyłkach do 20 kg na adres, zapewnioną przez usługę DPD Food.

Czy usługa DPD Food cieszy się popularnością?
Obecnie w Polsce obserwujemy coraz silniejszy trend kupowania świeżych produktów wysokiej jakości wprost od producenta. To nie dziwi, biorąc pod uwagę, że żyjemy w kraju, który jest jednym z liderów na rynku europejskim pod względem produkcji artykułów spożywczych. Co więcej, polskie produkty żywnościowe cenione są na całym świecie. Trend ten z sukcesami wspieramy usługą DPD Food, pomagając producentom żywności zwiększać możliwości sprzedaży poprzez poszerzanie rynków zbytu. Zaś nabywcom – branży HoReCa oraz indywidualnym dajemy możliwość spełnienia ich oczekiwań w zakresie dostępu do świeżych produktów wysokiej jakości, w takiej ilości jakiej potrzebują w danym momencie.

Dziękuję za rozmowę!

Udostępnij